Instrukcja nadania przesyłki do OPTILUX za pomocą paczkomatów InPost
Przesyłkę można nadać:
osobiście (przez platformę internetową)
z naszą pomocą (telefonicznie pod numerem (+48) 736 991 449)
Przygotowanie przesyłki
W środku paczki umieść :
dane kontaktowe: imię i nazwisko, adres, nr tel. kontaktowy, adres e-mail,
Receptę z mocami dioptrii lub podaj moce szkieł które mają zostać wykonane.
jeśli jest to naprawa, proszę opisać co należy naprawić.
Jeśli wybierasz kontakt telefoniczny - pod numerem (+48) 736 991 449
Skontaktujesz się z osoba obsługująca zamówienia.
Otrzymasz numer do nadania przesyłki.
Zapakuj przesyłany przedmiot w taki sposób aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu.
Napisz ten numer na przesyłce czytelnie - najlepiej flamastrem
W dowolnym punkcie InPost nadaj przesyłkę.
Na ekranie paczkomatu należy wybrać opcję “nadaję przesyłkę” i podać otrzymany od nas numer. Paczkomat otworzy odpowiednią przegródkę.
Jeśli wolisz nadać wysyłkę “internetowo”:
Przygotuj przesyłkę.
Nie zapomnij umieścić w środku przesyłki danych kontaktowych oraz informacji do wykonania zlecenia !
Wejdź na stronę Wygodnezwroty.pl
(możesz także zrobić to poprzez “zwroty InPost”)
Wpisz w wyszukiwarkę Optilux (pojawi się na liście wyszukiwarki)
Postępuj zgodnie z gotowym formularzem na stronie.