wyszukiwanie zaawansowane
Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Nadanie zlecenia lub naprawy z InPost

Nadanie zlecenia lub naprawy z InPost



Instrukcja nadania przesyłki do OPTILUX za pomocą paczkomatów InPost


Przesyłkę można nadać:

  1.  osobiście (przez platformę internetową) 

  2. z naszą pomocą (telefonicznie pod numerem (+48) 736 991 449)

 


 

Przygotowanie przesyłki
 

W środku paczki umieść :

  • dane kontaktowe: imię i nazwisko, adres, nr tel. kontaktowy, adres e-mail, 

  • Receptę z  mocami dioptrii lub podaj moce szkieł które mają zostać wykonane. 

  • jeśli jest to naprawa, proszę opisać co należy naprawić.

 

Jeśli wybierasz kontakt telefoniczny - pod numerem (+48) 736 991 449

  • Skontaktujesz się z osoba obsługująca zamówienia.

  • Otrzymasz numer do nadania przesyłki.

  • Zapakuj przesyłany przedmiot w taki sposób aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu.

  • Napisz ten numer na przesyłce czytelnie - najlepiej flamastrem 

  • W dowolnym punkcie InPost nadaj przesyłkę.
    Na ekranie paczkomatu należy wybrać opcję “nadaję przesyłkę” i podać otrzymany od nas numer. Paczkomat otworzy odpowiednią przegródkę. 

 

Jeśli wolisz nadać wysyłkę “internetowo”:

  • Przygotuj przesyłkę.
    Nie zapomnij umieścić w środku przesyłki danych kontaktowych oraz informacji do wykonania zlecenia !

  • Wejdź na stronę Wygodnezwroty.pl
    (możesz także zrobić to poprzez “zwroty InPost”)

  • Wpisz w wyszukiwarkę Optilux (pojawi się na liście wyszukiwarki)

  • Postępuj zgodnie z gotowym formularzem na stronie.


 

Przejdź do strony głównej
Sklep internetowy shopGold
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu